A walk in the park

A walk in the park by Umbrella

Opdrachtgever: Umbrella

A walk in the park, is een Engels gezegde voor als iets makkelijk en prettig is. Appeltje-eitje. En dat is waar Umbrella voor staat.

Ze helpen woningcorporaties met het leveren van digitale, omni-channel dienstverlening aan hun klanten. Umbrella vroeg ons te bedenken hoe ze zich dit jaar op de beurs ‘Corporatieplein 2016’ konden profileren.

Piepschuim is the answer!

We ontwikkelden letterlijk een (A walk in the) park. Maar dan in een digitaal abstract jasje. De hele stand bestaat uit hoekige vormen. De onderdelen zijn stuk voor stuk ontworpen en uitgevoerd in (piep)schuim en deels hout.  

Eigenzinnig en stijlvol

Van bruggetje tot vogel tot plassende hond tot afvalbak. Het is allemaal aanwezig in het park. Ook ontwikkelden wij de demo-animatiefilmpjes die op deze stand werden vertoond.  De beurs was een groot succes voor Umbrella. Soms is iets gewoon een kwestie van opvallen, maar dan wel op een eigenzinnige en stijlvolle manier.